søndag den 21. august 2011

Surprise!

I skal da lige se lidt fra min usædvanlige dag i går. Okay. Besøg i garnbutik er vist ikke usædvanligt. Det usædvanlige var, at det var min søsters forslag! Jeg havde omhyggeligt ikke planlagt noget, der inkluderede garnbutikker - jeg kom for at besøge familien, og havde iøvrigt bestilt det lækreste garn over nettet allerede, så det var ikke nødvendigt.
Men så kom vi med vilje forbi "k2tog", som er en dejlig butik. Faktisk ret stor, endda!
Hvad der var mere usædvanligt var, at vi var på vej hen at få ordnet negle! Så jeg sidder her med "fremmede" fingre og tæer, der stråler og skinner. Det lykkedes mig selvfølgelig at få ødelagt 4 ud af 5 negle på højre hånd, inden lakken var tør, men pyt med det. Jeg skal alligevel rense det af, inden jeg starter arbejde igen, så jeg kan godt leve med nogle ujævnheder.....

You have to see some pictures from my unusual day yesterday. Well. Okay - visiting a yarn-store is not unusual! The unusual part was that my sister suggested it. I had carefully not planned any yarn-store-cruises, since I came to visit the family, and by the way had ordered the most delicious yarn on the internet.
But then we willfully came by "k2tog", which is a lovely shop. And large, too!
The more unusual thing was that we were on the way to a pedicure and manicure. So here I am with a strangers fingers and toes, all shiny. I succeeded in breaking 4 nails out of 5 on my right hand before the polish was dry, but never mind. I have to remove it before starting work again, so I'll live with the irregularities.
Til kaffen skulle vi have kage. For at fejre nevøens kommende fødselsdag - troede jeg! Hvordan kagen så ud var en dyb hemmelighed........
Og pludselig forstod jeg hvorfor! Tænk at blive forskuds-fejret med fin, amerikansk kage! Den smagte godt, skal jeg hilse og sige, selv om al glasur-pynten godt nok lå tungt i maven.
Alle 3 børn holdt tæt, selv den mindste, der ellers ikke kan tie stille om noget som helst, så det var en kæmpe, kæmpe overraskelse, og jeg blev så helt utroligt glad!
(Jeg fik skam også en gave - en bog med de sjoveste/mærkeligste hæklede tørklæder)

We had cake for the afternoon-coffee. To celebrate my nephews birthday, which is coming up - I thought! The look of the cake was a deep secret.....
And suddenly I knew why! I was the one celebrated in advance with a great, American cake! It was really good, even though all the frosting gave a full stomach.
All the 3 kids had kept it secret, even my youngest nephew, who generally can't keep quiet about anything, so it was a gigantic surprise, and I was so very deeply happy!
(I also had a present. A book of crocheted, funny and unusual scarfs)

8 kommentarer:

  1. Wauw sikken en dag. Skønt med overraskelser.

    SvarSlet
  2. Dejligt med overraskelser!
    Fik du købt garn hos K2tog??

    SvarSlet
  3. Kirsten - jeg købte et enkelt bundt kedeligt, sort bomuldsgarn til min mindste nevø, der gerne ville have noget sort.... (Alt det lækre har jeg jo allerede købt, nemlig!)

    SvarSlet
  4. Det er en dejlig familie du har, og det er fantastisk at blive fejret, som du beskriver.

    SvarSlet
  5. happy happy birthday christine!!!! and san francisco is beautiful. enjoy!!!! . . any chance that you will be passing through new york??? i hope you know you always have a place to stay here . . i know it's small but we will always make room :) have fun in the yarn and craft stores!

    SvarSlet
  6. Oh Dorina - thank you! I'm not passing through New York this time, but if I do I'll let you know. I'd love to see you, even for half a day, if I have my transfer.

    SvarSlet
  7. Wauw for en kage, den er godt nok flot. Dejligt at blive forskuds fejret. Godt du har købt alt det lækre garn, så er der ikke mere der frister! Eller hvad? :-)

    SvarSlet
  8. Er Tigerdyret også din favorit?
    Sikke en skøn kage og endnu bedre overraskelse. Det lyder som om, at du har en rigtig skøn familieferie derovre.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails