lørdag den 24. september 2011

Ho ho ho....

Vi kom til Esbjerg, Johanne og jeg, uden cykler, for toget var fyldt med lejrskolebørn i alle hjørner, uden plads til cykler. Heldigvis er sådan nogle lejrskolebørn ret forvirrede, ret hurtigt, så eftersom det tog dem ret lang tid at komme ind i toget, nåede vi både at bære cykler i løb op til cykelstativet på broen over Hovedbanegården, OG nå toget (der blev et par minutter forsinket af selvsamme børn. Ellers havde vi ikke nået det!)

We arrived in Esbjerg, Johanne and I, without our bikes. The train had schoolchildren stuffed in every corner, leaving no room for bikes. Fortunately, schoolchildren get a little confused rather easily, so the fact that it took them quite a while to enter the train, left us with time to carry the bikes (running) up the stairs to the bike-parking AND enter the train before departure (it was a bit late due to the very same children. Otherwise we would have been left behind!)
Et af de vigtige punkter i dag var at nå i Ho garnbutik. Det er stadig den feeeeedeste garnbutik! Super hyggelig, KUN lækkert garn og altid rigelige rabatter. Jeg kender ingen butikker som den! (Faktisk oplyste jeg Jane, som har butikken, om det op til flere gange. Fik dog ikke yderligere rabat....) Hvis du nogensinde kommer i nærheden af Vestjylland, så skulle du prøve at kigge indenfor!

One of the important things to do today was visiting Ho yarn-shop. It's still the coolest yarnshop! Ever! Extremely nice, filled with great yarn (only) and with great savings. I know no other yarn-shops like this one! (Actually, I informed Jane, who has the shop, about this fact several times. Didn't get any more bonuses, though....) If you ever get close to the western part of Jutland, you should go see for yourself!
Jeg var ekstremt dygtig og børstede en hel del garn af, som sprang på mig. Men dette blå hang altså fast! Indfarvet i 4 forskellige nuancer og så utroligt smukt!
Når I så læser dette indlæg, sidder jeg faktisk til min første workshop. Om at strikke smykker. Spændende!

I was extremely good and brushed off a lot of yarn jumping onto me. But this blue wool clinged on! Dyed in 4 shades of blue, and extremely pretty!
When you're reading this post, I'll actually be attending my first workshop. On how to knit "jewelery". Interesting!

3 kommentarer:

  1. Strikkede smykker, dem glæder jeg mig til at se. Skynd dig at lægge nogle billeder ind. PLEASE.
    Ønsker jer nogle rigtig gode dage.

    SvarSlet
  2. Uden tvivl at HO butikken er helt suveræn, men kender du Garnityre?

    Den er altså ej helelr ringe *s*

    Rigtig god fornøjelse til Johanne og dig og hvem jeg ellers kender som er på Fanø :-)

    SvarSlet
  3. Susse - der kommer billeder. Jeg lavede ikke direkte smykker, men det vil godt kunne blive til nogle brocher hen ad vejen! Det var vældig sjovt.

    Rikke - nej, jeg kender ikke Garnityre. Lyder som et besøg værd!
    Hilsener er viderebragt. Tak skal du have.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails